علت خرابی و تعمیر تلویزیون دوو (DAEWOO)

تعمیر تلویزیون دوو (DAEWOO) از آن دسته تعمیراتی است که به تجربه و دانش زیادی نیاز دارد، زیرا  امروزه با توجه به هزینه بالای خرید یک تلویزیون جدید و نیز حساس بودن این دستگاه الکترونیکی، هر گونه دستکاری ناشیانه و حتی اتصال یک سیم اشتباه، می تواند خسارات هنگفتی را روی دست شما بگذارد. بنابراین لازم است تا سرویس و تعمیرات تلویزیون دوو خود را به متخصص تلویزیون دوو بسپارید.

تلویزیون نقش مهمی را در گردهم آوردن اعضای خانواده و ایجاد سرگرمی و اوقاتی شاد در مهمانی‌ها و شب‌نشینی‌های ما دارد. بنابراین خرابی تلویزیون دوو و یا از کار  افتادن کلی آن  و نیاز به تعمیر برد تلویزیون، و همین طور تعمیر فلت تلویزیون و موارد مشابه می‌تواند ضربه بزرگی به فراغت و آسایش تمام اعضای خانواده بزند.

مشکلات پیش آمده در عملکرد تلویزیون دوو مختص این برند نبوده و علائم و نحوه رفع آن در خدمات تعمیر تلویزیون ال جی، سرویس و عیب یابی تلویزیون سامسونگ، بررسی و تعمیر تلویزیون سونی، خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، رفع مشکلات و تعمیر تلویزیون شارپ، خدمات تعمیر تلویزیون صنام، رفع ایرادات و تعمیر تلویزیون هایسنس،رفع خرابی و تعمیر تلویزیون پلاسما، تعمیر پس از عیب یابی تلویزیون پاناسونیک و سایر برندها به وضوح دیده می‌شود.

مزیت تعمیرات تلویزیون دوو در منزل

تعمیرات تلویزیون دوو در منزل از مزیت‌های زیادی برخوردار است که در زیر به شرح آنها می‌پردازیم.

از آنجایی که جا‌به‌جایی تلویزیون ممکن است آسیبهای زیادی به دستگاه وارد کند، پس حضور تعمیرکار تلویزیون دوو (DAEWOO) در محل و عدم جا‌به‌جایی، از این آسیب‌ دیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.
به دلیل وجود قطعات جانبی تلویزیون به همراه متخصص تلویزیون دوو، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز،در هنگام تعمیر تلویزیون آبخورده و قطعات جزئی مثل تعمیر پورت hdmi تلویزیون نیست.
نیازی نیست هزینه‌های اضافی برای حمل و نقل دستگاه بدهید.
پیش از اقدام به تعمیرتلویزیون دوو توسط متخصص، می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر دستگاه اطلاع یابید.
به دلیل انجام تعمیرات تلویزیون دوو در منزل می‌توانید بر مراحل تعمیر تلویزیون نظارت داشته و از تنظیمات تخصصی دستگاه برای دسترسی به قابلیت‌هایی مثل کنترل تلویزیون با گوشی و امکاناتی نظیر پخش زیرنویس در تلویزیون بهره‌مند شوید.
نحوه اتصال سینما خانگی به تلویزیون و سایر وسایل جانبی ضروری برای راه اندازی تلویزیون مثل آنتن در این شرایط به درستی و بر اساس اصول تعیین شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 علت خط یا مشکلات در تلویزیون دوو (DAEWOO)

تلویزیون‌ها دچار اختلالات زیادی می‌شوند، در این بخش می‌خواهیم با مشکلات و علت خرابی تلویزیون دوو بیشتر آشنا شویم.

علت روشن نشدن تلویزیون دوو

مشکل بالا نیامدن تلویزیون دوو، می‌تواند در مدل‌های مختلف آن، مثل تلویزیون ال ای دی دوو، تلویزیون ال سی دی دوو و… متفاوت باشد. وقتی دچار چنین مشکلی می‌شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دوشاخه و پریز برق را چک کنید و از سالم بودن و درستی آنها مطمئن شوید.

اگر ایراد از این قسمت‌ها نبود، از آنجایی که علت خرابی و تعمیر تلویزیون ال ای دی دوو و تعمیر تلویزیونن ال سی دی دوو و سایر مدلهای مختلف آن با هم فرق دارد، باید حتما برای رفع مشکل تلویزیون دوو، آن را به متخصص تلویزیون دوو بسپارید. به طور مثال علت روشن نشدن تلویزیون در مدل‌های قدیمی‌تر، می‌تواند از بخش پاور تلویزیون باشد. اما در تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی دوو معمولا از بردهای پاور و مین‌برد پنل و برد تی‌کان می تواند باشد.

همچنین علت روشن نشدن تلویزیون دوو می تواند از کیفیت پایین کابل hdmi باشد و یا به دلیل استفاده از فلش مموری ویروسی، دچار ویروس شده باشد، که نیاز به برنامه‌ریزی مجدد دارد.که در این شرایط احتمال بروز مشکلاتی مثل عدم اتصال لپ تاپ به تلویزیون و برقراری اتصال گوشی با تلویزیون قدیمی و مشکل عدم شناسایی هارد اکسترنال بعد از اتصال به تلویزیون وجود دارد.

علت پرش تصویردر تلویزیون دوو

پرش تصویر، یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد تلویزیون نیاز به تعمیر دارد. علت این مشکل معمولا از مین برد، خرابی پنل، مشکل پاور، ضعیف بودن لامپ ال ای دی تلویزیون و… می باشد. به دلیل وجود دلایل متعدد، باید از یک متخصص تلویزیون دوو کمک بگیرید تا تمام این موارد راکاملا و به طور صحیح بررسی کند.

علت قطع شدن صدای گیرنده دیجیتال و مشاهده ایراداتی مثل چشمک زدن چراغ تلویزیون در شرایط خاص بروز مشکل در قطعات نامبرده را به همراه دارد.

 سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو

سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو، یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این تلویزیون پیش می‌آید، که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکل می‌تواند از سوختن بک لایت تلویزیون، سوختن پیکسل‌ها و یا خرابی پنل تلویزیون( همان صفحه نمایش تلویزیون) باشد. علت پیدا شدن خطوط افقی روی صفحه تلویزیون و خطوط عمودی در بیشتر موارد بروز مشکل در این قطعات است.

اگر مشکل از پنل تلویزیون باشد، معمولا باید پنل تعویض گردد و از آنجایی که پنل تلویزیون قطعه گرانی است، بعضی ازمتخصصین تلویزیون دوو پیشنهاد می‌کنند که به جای تعویض، یک تلویزیون جدید بخرند.

 تلویزیون صدا دارد، اما تصویر ندارد

علت این مشکل در تلویزیون دوو (DAEWOO)، به سوختگی بک لایت مربوط می‌شود(صفحه‌ای که لامپ‌های فلورسنت در تلویزیون ال سی دی و لامپ‌های ال ای دی، در تلویزیون ال ای دی بر روی آن قرار می‌گیرند).

برای جلوگیری از این مشکل بهتر است  که از حداکثر نور بک لایت استفاده نکنیم و در قسمت تنظیمات نور، بک لایت را کم کنیم، همچنین طولانی مدت از تلویزیون استفاده نکنیم و بعد از 2 الی 3 ساعت، برای مدتی تلویزیون را خاموش کنیم تا خنک شود.

اگر به دنبال رفع مشکلات پیش آمده سیستم تلویزیون‌های دوو و دیگر لوازم آن مثل تعمیر ماشین لباسشویی دوو و تعمیر یخچال دوو هستید، خوب است بدانید این قبیل خدمات در سرویس و تعمیرات تلویزیون پروجکشن، خطایابی و تعمیرات تلویزیون توشیبا، بررسی جدول عیب یابی تلویزیون سونی، برطرف کردن مشکلات تلویزیون اسنوا و دیگر برندهای معرفی شده بصورت تخصصی در محل یا کارگاه‌های مجاز قابل انجام و ارائه است.

در بالا مواردی که به صورت معمول برای تلویزیون دوو به‌ وجود می‌آید و دلایل عمده بروز آن مشکل را بررسی کردیم. لازم است بدانید که برای تعمیر تلویزیون دوو بهتر است که از متخصصین کاربلد در این زمینه کمک بگیرید.

ال سی دی تلویزیون دوو ضربه خورده است؛ برای عیب یابی و رفع عیب چه باید کرد؟

ال سی دی تلویزیون دوو ضربه خورده است؛ برای عیب یابی و رفع عیب موارد زیر را دنبال کنید:

ضرب دیدگی ال سی دی ممکن است خسارت های سنگینی را برای شما به همراه داشته باشد.
ایجاد برخی خطوط عمودی در تلویزیون تنها یکی از پارامترهایی است که باید به آن اشاره کرد.
در صورت شدید بودن میزان آسیب دیدگی پنل به واسطه ضربه خوردن امکان تعمیر آن وجود ندارد.
برای جلوگیری از افزایش میزان خسارت در اولین فرصت با تعمیرکاران نمایندگی مشورت نمایید.

تلویزیون دوو آب خورده است؛ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

تلویزیون دوو آب خورده است؛ برای رفع مشکل موارد زیر را دنبال کنید:

نفود هر نوع مایعات یا آبخوردگی یکی از موارد نسبتا شایع در تلویزیون های خانگی است.
این امر می تواند منجر به خرابی پنل تلویزیون گردد.
نفوذ کمترین میزان آب به تلویزیون نیز این احتمال را افزایش خواهد داد.
در صورت بروز این مشکل تلویزیون را از برق بکشید.
هیچ نوع اقدام کورکورانه ای را برای کاهش احتمال آسیب دیدگی انجام ندهید.
در اولین فرصت برای ثبت درخواست تعمیرات اقدام کنید.

مین برد تلویزیون دوو خراب شده است؛ برای عیب یابی و رفع مشکل چه باید کرد؟

مین برد تلویزیون دوو خراب شده است؛ برای عیب یابی و رفع مشکل موارد زیر را دنبال کنید:

مین برد یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون می باشد.
خرابی مین برد می تواند نقش مهمی در مختل شدن عملکرد تلویزیون داشته باشد.
استفاده بیش از حد از تلویزیون یکی از اصلی ترین دلایل خرابی مین برد است.
استفاده از کابل و اتصالات نامناسب و غیر استاندارد نیز عامل دیگری است که باید به آن اشاره کرد.
در صورت خرابی مین برد یا احتمال وجود خرابی آن فورا با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون دوو در نمایندگی مجاز  به طور حتم می تواند پیشنهاد بسیار متفاوتی برای متقاضیان تعمیرات در سراسر مناطق تهران به صورت حضوری و تمامی مشتریان در کشور به صورت آنلاین یا تلفنی باشد. ارائه بهترین خدمات برای متقاضیان موضوع مهمی است که ما را از سایر مراکز مشابه، متفاوت کرده است.