ارور ماشین لباسشویی دوو DAEWOO

تعمیر ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) با یک سری اقدامات مشخص و تخصصی توسط افراد آموزش دیده در این زمینه قابل انجام است. تعمیرات لباسشویی دوو از بررسی وضعیت تنظیمات بواسطه  راهنمای لباسشویی دوو گرفته تا رفع عیب و تعویض قطعات اصلی را پس از پروسه نصب ماشین لباسشویی و استفاده از آن در بر می‌گیرد.

تعمیر لباسشویی دوو و عیب یابی ماشین لباسشویی دوو همانند تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال، روند تعمیر یخچال دوو و سایر برندها و لوازم برقی باید تحت نظارت یک مجموعه متخصص و کاربلد انجام شود.

تشخیص صحیح ایرادات مشاهده شده و رفع دقیق آن در نحوه عملکرد ماشین لباسشویی دوو تاثیر مستقیم دارد. خرابی ماشین لباسشویی دوو در بیشتر مواقع با یک سری اقدامات جزئی قابل رفع بوده و تا حد زیادی به تشخیص صحیح کارشناس بستگی دارد.

 

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو

تمامی اقدامات انجام شده در هنگام خرابی ماشین لباسشویی دوو از زمان تشخیص ایراد تا تعمیر آن مجموعه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو محسوب می‌شود. تعمیر به موقع ماشین لباسشویی علاوه بر کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن در عملکرد مطلوب این دستگاه تاثیر مستقیم دارد.

تعمیر تخصصی قطعاتی مثل تایمر، برد الکترونیکی، لاستیک درب، بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام، پمپ تخلیه، بررسی طریقه نصب شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی، هیدروستات، فلیتر لباسشویی و در نهایت موتور ماشین لباسشویی دوو از سری خدمات رایج در این زمینه است.

بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی دوو عمر استفاده از این وسیله را افزایش داده و از خراب شدن و ایجاد اختلال در روند دیگر قطعات جلوگیری می‌کند. در این مطلب علاوه بر نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی دوو با روش‌های نوین در خواست تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل آشنا می‌شویم.

 

تعمیرات لباسشویی دوو در محل

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران و دیگر شهرهای کشور امروزه با اعزام تکنسین و کارشناس به محل صورت می‌گیرد. تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل آسیب‌های ناشی از جا به جایی را کاهش داده و در زمان و هزینه مشتریان تا حد زیادی صرفه جویی می‌کند.

از سری خدمات بسیار کاربردی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل می‌توان به بررسی و سرویس کلی دستگاه، تعویض دیگر قطعات فرسوده در هنگام تعمیر لباسشویی دوو، امکان نظارت مستقیم شما بر نحوه عملکرد تکنسین و همین طور کاهش هزینه رفت و آمد و حمل و نقل اشاره داشت.

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

در هنگام خرابی ماشین لباسشویی دوو آسیب وارده بر هر قطعه با علائم مشخصی همراه است. عیب یابی ماشین لباسشویی دوو اقدامات انجام شده برای تشخیص ایرادات فنی از روی این علائم است. با ما همراه باشید تا به روش‌های آسان در تشخیص عیب ماشین لباسشویی منزلتان پیش قدم باشید.

کد خطا – ارور ماشین لباسشویی دوو Daewoo

    کد خطا معنی کد خطا قسمت‌هایی که باید بررسی شوند
IE خطای ورودی آب – ماشین لباسشویی با آب پر نمی‌شود سیم‌های شیر برقی، شیر برقی، پمپ تخلیه، میکروسوییچ فشار، PCB
OE آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود پمپ تخلیه، سیم‌ها، سنسور سطح آب، اتصالات شیر برقی و PCB
UE تشخیص عدم تعادل لباس‌ها لباس‌ها را داخل دیگ متوازن کنید و دوباره امتحان کنید.
LE خطای باز بودن ماشین لباسشویی درب، میکروسوییچ درب، گیره‌ی درب، PCB
E2 خطای سرریز شیر برقی ورودی آب، پمپ تخلیه سنسور فشار یا سطح آب
E3 تشخیص خطای موتور فن موتور فن، PCB
E9 خطای سنسور فشار سیم‌های سنسور سطح آب، سنسور سطح آب
E5 ارور ماشین لباسشویی دوو  _ خطای ولتاژ بالا
E6 خطای EMG
E7 خطای جهت چرخش سرعت‌سنج (تاخو) تاکو موتور
E8 خطای موتور شستشو اتصالات موتور، نامتوازن بودن بار
H1 خطای سنسور دمای خشک‌کن اتصالات سنسور خشک‌کن، سنسور دما
H2 خطای سنسور دمای شستشو اتصالات سنسور دمای شستشو، سنسور دما
H3 گرم شدن بیش از حد المنت خشک‌کن موتور فن، سیم‌های موتور فن، سنسور گرمای خشک‌کن
H4 گرم شدن بیش از حد لباسشویی سنسور سطح آب، سنسور دما
H6 ایراد المنت حرارتی لباسشویی المنت حرارتی شستشو، سیم‌ها، ترمیستور
H7 ایراد المنت حرارتی خشک‌کن سیم‌ها، المنت حرارتی خشک‌کن، سیم‌ها، ترمیستور
H8 گرم شدن بیش از حد لباسشویی – نبود آب در ماشین لباسشویی سنسور سطح آب، سیم‌ها، ترمیستور، PCB
PEF مسدود شدن فیلتر ماشین لباسشویی فیلتر تخلیه